UMUM

KHAM

Ruangan tentang perkara-perkara umum

19 responses

22 06 2007
ambo

cubaan dari makmal computer smkg.
sesunggunya percubaan terbaik yang pernah aku alami

15 05 2008
nor

selamat hari guru pada semua guru2 terutama pada guru 5st 2000
cikgu norhamzah, cikgu zamzuri, cikgu hashim, cikgu mat nasir, cikgu tuan hasan, ustazah fatimah, cikgu fadil, cikgu tarmizi, cikgu zaki…dll yang pernah mencurah ilmu pada kami…
terima kasih atas ilmu yang dicurahkan pada kami…

20 01 2009
Anonymous

tak buat Sura ko bulan muharram ni

20 01 2009
ase

Hai, tak kacau “sura” ko bulan muharram ni

20 01 2009
zamani

Salam. Saya bekas student smkg spm 1996.Bagi saya, sekolah ini cukup banyak menyimpan nostalgia buat diri saya. Sekolah ini jugalah yang banyak mendidik anak bangsa menjadi manusia yang berguna di dunia dan di akhirat. Saya harap suatu hari nanti saya dan keluarga akan dapat menjejak kaki ke SMKG. Insyaallah.

11 07 2009
erna_nana

salam… jutaan terima kasih kami ucapkan kpd semua kakitangan SMKG terutamanya Pengetua, Tn.Hj. Awang b. Daud, guru-guru, staf sokongan serta semua pelajar SMKG kerana telah memberikan komitmen dan kerjasama sepanjang tempoh 10 hari kami berada di SMKG untuk melaksanakan Rancangan Orientasi Sekolah (ROS). Kerjasama daripada anda semua amatlah kami hargai.

3 02 2010
zaharim bin rajab

salam semua..

10 03 2010
siti kharmawati mohd noor

wsalam..sronok dan terharu ada blog ni…byk perubahan di sek..

8 04 2010
ERYNAN ELISYA

ASKOM,SUMA PADA KWAN2………I MISS U SO MUCH..N I LOVE U GUEST…SYAKIRA IS MY BEST FRIEND….

6 06 2010
mimi wahidah

salam..sy amt mrindui knangan d smkg.kpd rakan2 yg mrindui sy blhla mhubungi sy d talian 0137997924..

17 07 2010
shamella suhaimi

salam..bru je on9 dlm nie..rsa nak join jgk etek..slaku plajar smkg nie,nak ucp jutaan time ksih kat sume gru2 y mmbimbing sy slme blajor kat skola nie..kat kwan pon sme coz sdi jd kwan y terbaek..y mne mngenali sy nie,nak ucapkan hai lah..heheheheh..okeppp,wassalam.

7 03 2011
anuar81gg@yahoo.com

salam cikgu-2 sek men gaal..saya bekas pelajar smkg thn 93-97…dah ramai bertukar cikgu2..seigt saya cg yg mendidik saya dulu..cg hashim(fizik),cg hamdan,cg norashikin.cg sidek(math),cg hamzah(add math),ustz abd kadir(p.islam),cg zul(kemahiran hidup),cg zaki(sains),cg hatta(p.j)…dan ramai lg cg..t.ksh kerana mendidik saya dan rakan2 sehingga kami berjaya dlm kerjaya masing2..jasa2 cg semua kami kenangkan sehingga akhir hayat kami cg..terima kasih smkg..di sana lah kami menimba ilmu..jasa mu tetap ku kenang…

14 06 2011
ashyre

bli skrg…nota sejarah yg telah diringkaskn, mudah dihafal

28 07 2011
NORAZEA MOHAMED

asalamualaikum….wat cikgu2 y pernah mgajar sy thn 2010 kelas 5sc1….
terima kasih ats jasa baik ckgu….

5 08 2011
Anonymous

kasih diterima!!!

26 11 2012
nik zol hassan

salam… mengapa blog SMKG ni tiada gambar2 bangunan sekolah dan permandangan sekolah…. juga tiada signbord unt di dikenali…. pelikkan…

2 01 2013
smk gaal

Maaf… nak jimat space.Nak lihat gambar2
sila ke.. http://www.facebook.com/penyelaras.bestari.9?ref=tn_tnmn

19 04 2013
Anonymous

salam. boleh saya tahu di smk gaal ada berapa orang kaunselor? boleh saya dapatkan contact nama kaunselor di sekolah ni?

6 08 2014
Anonymous

Maksud alumni ialah mereka yang PERNAH BELAJAR disesebuah sekolah bukannya belajar di sekolah lain…….dulu dipanggil murid tua atau bekas pelajar

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: